maandag 18 maart 2013

Hallo Allemaal, ja je hoort het goed calorie vrije paaseitjes. Echte mooie gekleurde en heerlijk geurende paaseitjes voor in bad of een voetenbadje. Ze heten bath Bomb Eggies en zijn verkrijgbaar bij www.watmaaktjemooi.nl

Ze zijn er in 6 geurvarianten, banaan, blueberry, cherry, kokos, mango en citrus, wat is mijn favoriet?? mmm de kokos vind ik wel heeeeel erg lekker. maar eigenlijk ruiken ze allemaal even lekker.
Een leuk cadeau idee voor de pasen, een eitje in een eierdopje of gewoon een heel doosje met 6 verschillende eitjes. Ook kinderen zullen dit een feestje vinden voor in bad.


Ze kosten 1,25 per stuk

en een doosje assorti eitjes 6,95

Bestel jou paaseitjes zonder calorieën op www.watmaaktjemooi.nl



3 opmerkingen :

  1. ik wou zojuist een bestelling plaatsen, maar ik kon ten eerste al geen account aan maken aangezien de invul velden niet 'invulbaar' waren. Dus ik maar op snel bestellen geklikt, mijn adres en naam enz. in gevult, kom ik bij het kopje waar je je bank moet kiezen, En bestelling bevestigen, Geeft hij daarna een Error aan. Heel vervelend.. heb nu dus nog niets kunnen bestellen..

    Groetjes Noortje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Error: Duplicate entry '' for key 'PRIMARY'
    Error No: 1062
    INSERT INTO `mollie_transactions` (`order_id` ,`transaction_id`) VALUES ('253', '');


    om precies tezijn geeft hij dit aan.
    Ik zou heel graag een besteling willen plaatsen, dus misschien kunt u contact met mij op nemen?

    Groetjes Noortje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Noortje,

      Ik heb de website even gecheckt en ik kan gewoon bestellen en afrekenen, misschien is het handig als je even telefonisch contact legt dan doorlopen we de bestelling even samen.
      Je kunt me bereiken op nummer: 06 526 541 96 tot 22.00 uur
      En anders vanaf 13.00 uur morgen.

      Groetjes Jeannette
      www.watmaaktjemooi.nl

      Verwijderen

Follow on Bloglovin

Pageviews

Wat maakt je mooi. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Wat maakt je mooi

Wat maakt je mooi
Webshop

Volgers

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Popular Posts