zaterdag 4 augustus 2012

Tijdens de wekelijkse boodschappen routine kwam ik de Pedipro deluxe tegen in de supermarkt. Ik dacht he, zou dat wat voor mij zijn?? Kort heb ik gekeken naar een instructiefilmpje die er afspeelde, en dan toch maar gauw in mijn karretje gedeponeerd :-). Ik ben altijd in de weer met vijlen en raspen voor mijn voeten, ze hebben al niet het mooiste model maar die eelt vind ik vreselijk. Heb er ook al veel cremes voor gebruikt maar het blijft gestaag terugkomen. De Pedipro beloofd dat het eelt, dode huidcellen verwijderd en mijn voeten er verzorgd en zijdezacht uitzien. Een persoonlijke en elektronische pedicure, snel makkelijk en hygiënisch.


Nou daar gaan we dan...Ik ga eerst even met mijn vermoeide voeten in een badje en ondertussen pak ik de onderdelen uit het doosje. Het bevat een soort rasp en een polijst schijfje, ook zijn er extra polijst padjes om ze regelmatig te kunnen vervangen.

Er moeten 4 penlite batterijen in, gelukkig heb ik die nog .

in het doosje zitten ook nog een kwastje om te reinigen en een bewaarzakje om alle onderdelen in op te bergen.

Zo mijn voeten zijn inmiddels geweekt in een badje met een buttercake, even afdrogen en een foto van voor de behandeling.



Ik begin met de rasp om het meeste eelt te verwijderen, ik ontdek al snel dat je het apparaatje in beweging moet houden anders brand het. Het verwijderd inderdaad snel eelt, zo snel dat je dus wel voorzichtig moet zijn. Ik verwissel het kopje voor het polijsten, ook dit moet je goed in beweging houden. Het apparaatje komt wel goed op alle plekjes, ik doe mijn hele voet, tenen, hakken en de bal van mijn voet. Als ik klaar ben veeg ik het stof van mijn voeten en smeer ze in met een voetencreme.




Nog een nieuw lakje van Ciaté erop
(Sand Dune) en mijn voetjes zijn weer klaar voor mijn peeptoe sleehakjes.




Mijn beoordeling over de Pedipro Deluxe is goed, het werkt snel en schoon, wel met enige voorzichtigheid gebruiken. Het resultaat is goed. Het bewaarzakje vind ik heel handig zo blijven de onderdelen goed bij elkaar en is hij makkelijk mee te nemen op reis.  De kosten zijn 19,95 euro. Ik heb hem gekocht bij de Plusmarkt.

0 reacties :

Een reactie posten

Follow on Bloglovin

Pageviews

Wat maakt je mooi. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Wat maakt je mooi

Wat maakt je mooi
Webshop

Volgers

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Popular Posts