zondag 19 augustus 2012

Vandaag met deze hoge smeltende temperatuur toch maar even naar de beurs "Trendz"geweest in Hardenberg. Lekker snuffelen tussen alle najaars nieuwtjes. Al gauw had ik mijn leverancier van Bomb Cosmetics gevonden ik hoefde alleen maar de geur te volgen.... de stand zag er fantastisch uit ik werd er weer helemaal hebberig van!! Ik heb een selectie gemaakt van nieuwe producten die vanaf 1 september te koop zijn in onze shop atelier in Denekamp. Helaas staat Bomb Cosmetics het niet toe om hun producten via het internet te verkopen. Bomb Cosmetics wil hun product exclusief houden, toch hoop ik dat er verandering in komt en dat de fantastische producten van Bomb voor iedereen te bereiken is, ook in een webshop!
Hieronder een sneekpeek van de nieuwe goodies...


Bath Brulee Power to the Parma

De geuren van parma violet komen in opstand en gaan de straat op! Pure olie van salie en geranium verenigen zich en nemen je mee naar een rustige en ontspannende plek. Zuivere cacao- en sheaboter hydrateren het lichaam.(genoeg voor 6 baden)   prijs: 5,95


Tickled Pink

Geur: plumeria (frangipani)
Olie: kamille, ylang ylang
Bevat: glitter
Voordeel: sensueel, kalmerend

prijs 3,95


Dead Sea Salt

Geur: oceanisch
Olie: eucalyptus
Bevat: zeezout
Voordeel: vochtinbrengend, antibacterieel

prijs 3,95

Er zijn niet meer foto's beschikbaar op dit moment, ik hou jullie op de hoogte.
Mocht je niet in de buurt van Denekamp wonen en toch willen genieten van Bomb Cosmetics producten mail of bel me dan voor meer informatie.

www.watmaaktjemooi.nl

Shop Atelier "wat maakt je mooi"
Denekamperstraat 49
Beuningen (Denekamp)


Wat vind jij van de producten van Bomb Cosmetics???







0 reacties :

Een reactie posten

Follow on Bloglovin

Pageviews

Wat maakt je mooi. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Wat maakt je mooi

Wat maakt je mooi
Webshop

Volgers

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Popular Posts