vrijdag 10 augustus 2012

Afgelopen week was ik voor een korte trip in Antwerpen, en natuurlijk hoort daar ook het nodige shoppen bij. Ik ontdekte daar een super leuke winkel, het trok me van een afstand al naar binnen.


Tassen, tassen, tassen, schoenen, schoenen, schoenen en ohhhhhh ook jasjes en accesoires. De shop voor een fashionista!!!


Ik heb er mijn ogen uitgekeken, allemaal te leuke dingen en ja als je spullen wilt matchen qua kleur kun je alles tegelijk kopen in deze shop, bijpassende tas ( echt leer ) schoenen, jasje, portemonee.
De prijzen zijn goed, betaalbare mooie spullen. De tassen zijn vanaf 35,- euro tot zo'n 75,- euro.
Schoenen vanaf  25,- euro, De jasjes die ik gescoord heb kosten 30,- euro per stuk, de stof is geen leer maar is heerlijk zacht en ze zitten fantastisch, ik koos voor 2 felle kleuren, turquoise en fuchsia maar ze zijn er ook in bv bruin, wit, donkerblauw.

Helaas zijn de winkels alleen in Belgiƫ, maar niet getreurd er kan ook online geshopt worden girls!!

Zeker de moeite waard...
Mijn doggie Stitch vond ze ook heel lekker zacht.















Shoppen bij Sac Sac d'anvers

Wil jij ook bij deze winkel shoppen???

0 reacties :

Een reactie posten

Follow on Bloglovin

Pageviews

Wat maakt je mooi. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Wat maakt je mooi

Wat maakt je mooi
Webshop

Volgers

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Popular Posts