dinsdag 31 juli 2012

Vandaag geshopt Bourjois, de moeilijke naam betekent ( Dissolvant Miraculeux ) wonderbaarlijke oplosser.
En dat is het!! Een nieuwe makkelijke manier om nagellak te verwijderen, het enige wat je nodig hebt is dit mooie roze potje. Geen geknoei met flessen remover en talloze watjes, Draai het dopje eraf en steek je vingertop in het doordrenkte sponsje, paar keer draaien en.... schoon is je nagel! Ontzettend handig vooral als je op reis cq op vakantie bent, maar ook voor thuis vind ik het super. Ik ben benieuwd hoe lang hij meegaat en natuurlijk laat ik je dat nog weten, maar zover vind ik het een tof product. De samenstelling van de remover voelt prettig aan, het droogt niet uit, dit te danken aan de toegevoegde amandel olie. Ook fijn om te weten dat het product aceton en parabeen vrij is!


 

Ik heb hem gekocht bij de Etos, daar is het nu in de aanbieding van 7,99 voor 5,99

2 opmerkingen :

  1. Lobke Haas-Helsper2 augustus 2012 om 22:19

    ha Jeanette, en ik zag op hun site dat het ook niet op dieren is getest.
    groetjes, Lobke

    BeantwoordenVerwijderen

Follow on Bloglovin

Pageviews

Wat maakt je mooi. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Wat maakt je mooi

Wat maakt je mooi
Webshop

Volgers

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Popular Posts