zondag 15 juli 2012

Marc Jacobs, Daisy eau so fresh

Naast liefhebber van allerei beauty producten en kleding ben ik 
ook nog eens vreselijk verslaafd aan parfum.
Ik heb een hele verzameling zodat ik elke dag een parfum kan opdoen die op dat moment bij me past, want parfum is persoonlijk, ik draag parfum naar mijn stemming, mijn outfit en het weer. Als ik s'morgens aangekleed ben en op gemaakt snuffel ik eerst aan mijn flesjes voor ik kies wat ik ga dragen. Vandaag vertel ik je wat over de geur van Daisy eau so fresh, ik werd in eerste instantie verliefd op de fles, die vond ik zo super!! Daar hoef ik niet veel over te vertellen de foto spreekt voor zich.. De geur is fris en zacht, het geeft je een lente gevoel. .Daisy Eau So Fresh heeft een mix van grapefruit, groene noten, frambozen en peren voor de top. De hartnoot zijn jasmijn, roos, violet, lychee en appelbloesem. De basisnoten zijn muskus, ceder en pruim. Ik hou normaler wijze van de wat zwaardere geuren maar de daisy eau so fresh past goed in mijn collectie, ik draag hem op doordeweekse dagen bij luchtige outfits, de geur blijft dicht bij je huid en is niet super aanwezig. Wat ik wel een beetje jammer vind is dat hij niet echt blijft hangen in je kleding, wil je hem zelf nog kunnen ruiken na een tijdje moet je wel je neus goed op je huid drukken. Ik vind hem minder geschikt voor een avondje uit, dan kies ik een wat zwaardere geur uit mijn verzameling. Natuurlijk  ruikt een parfum op een ieder zijn huid anders, dit komt door de zuurgraad in je huid, nieuwsgierig geworden naar deze geur van Marc Jacobs?? ga hem testen bij een parfumerie,  hij is o.a verkrijgbaar bij Douglas 75 ml voor 63,-


0 reacties :

Een reactie posten

Follow on Bloglovin

Pageviews

Wat maakt je mooi. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Wat maakt je mooi

Wat maakt je mooi
Webshop

Volgers

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Popular Posts