zondag 22 juli 2012

Win een Retox Pamper Pack met deze winactie.


Maak je klaar voor een nacht op de dansvloer! Alles wat je eventueel nodig hebt om jezelf voor te bereiden voor non-stop feesten het hele weekend. Hakken aan, haar los, Bring it on! Retox verwen Pack bevat:
1 x granaatappel & Paw Paw verkwikkende & voedend gezichtsmasker 
1 x Grape & Ginseng revitaliserende Eye Gel Pads 
1 x amandelolie haar masker 
1 x Shea Butter & Peach Kernen verzachtende intensieve voetcreme 
Pack grootte 105 x 155 x 30 mm

Om dit super pakketje te winnen hoor ik graag van je waarom jij dit pakketje zou moeten winnen, het leukste, inventiefste, orgineelste verhaaltje kan dit pakketje verwachten!!

Ik maak de winnaar bekend op 30 juli a.s.

verras me en plaats jou verhaal onder dit artikel, en vergeet natuurlijk niet onze facebook pagina te `liken`
watmaaktjemooi


5 opmerkingen :

  1. Leuk zo'n winactie, ik wil deze graag winnen voor mijn man, hij pikt namelijk eeuwig en altijd mijn spulen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil graag het pakketje winnen want ik wil me ook weleens een beauty queen voelen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jose Cornelissen29 juli 2012 om 17:34

    Yeah ik wil mijn haar los gooien, stuur mij dit pakket

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil dit pakketje wel winnen omdat alles aan mij wel wat aandacht kan gebruiken en dit pakketje doet dat voor het grootste gedeelte wel. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Follow on Bloglovin

Pageviews

Wat maakt je mooi. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Wat maakt je mooi

Wat maakt je mooi
Webshop

Volgers

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Popular Posts